Översikt
Vår återbetalnings- och returpolicy gäller i 14 dagar. Om 14 dagar har gått sedan ditt köp kan vi inte erbjuda dig full återbetalning eller byte.
För att vara berättigad till retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Den ska också vara i originalförpackningen.
Produkter som är märkta med orange etikett “Print On Demand” kan ej returneras, då de tillverkas enbart efter ett köp och är således ingen lagervara.

Observera även att många produkter på vår sida är märkta “Säljs direkt av Designern – Skicka köpförfrågan”, dessa produkter lagerförs inte av Uniquelly. Designern har erlagt en annonskostnad och kan bara kontaktas mejlledes via knappen “Köpförfrågan/Produktfråga” under respektive produkt. Uniquelly har ingen del i kommunikationen eller ev. köpeprocess mellan dessa parter.
Observera att ibland kan det förekoma internetbedrägerier, var vaksam och kontroller att du får varan du har beställt och inte erlägger pengar innan du har mottagit varan. Uniquelly kan inte ställas till svars för någon aktivitet som sker mellan Designern och köparen.

För att slutföra din retur behöver vi ett kvitto eller köpbevis.

Tag kontakt med oss på info@uniquelly.se

Återbetalningar
När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi dig ett e-postmeddelande för att meddela dig att vi har tagit emot din returnerade vara. Vi kommer också att meddela dig om godkännande eller avslag på din återbetalning.
Om du blir godkänd kommer din återbetalning att behandlas och en kredit kommer automatiskt att appliceras på ditt kreditkort eller din ursprungliga betalningsmetod, inom ett visst antal dagar.

Försenade eller saknade återbetalningar
Om du inte har fått någon återbetalning ännu, kontrollera först ditt bankkonto igen.
Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning publiceras officiellt.
Kontakta sedan din bank. Det är ofta en viss handläggningstid innan en återbetalning bokförs.
Om du har gjort allt detta och du fortfarande inte har fått din återbetalning ännu, vänligen kontakta oss på info@uniquelly.se

Försäljningsartiklar
Endast ordinarie prissatta varor kan återbetalas. Reavaror kan inte återbetalas.

Mellanförsäljning
Det kan ibland bli så olyckligt att när du genomför ett köp i vår butik, så finns inte varan kvar, för designer har sålt den på annat sätt innan din order inkommit. Om så är fallet, de pengar som vi har reserverat på ditt kort, återbetalas omedelbart efter vi har fått information om varans status av designern.

Utbyten
Vi byter endast ut varor om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta den mot samma vara, skicka oss ett mail på info@uniquelly.se, så får vi instruktioner om vart du ska skicka varorna. Gälle ej unika varor.

Frakt & Retur
För att returnera din produkt, kontakta oss på info@uniquelly.se, innan du skickar varor i retur. Vi kommer att ge dig instruktioner om vart du ska skicka varorna.
Du kommer att stå för dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnader är ej återbetalningsbara. Om du får en återbetalning kommer kostnaden för returfrakten att dras av från din återbetalning.
Beroende på var du bor kan tiden det kan ta för din utbytta produkt att nå dig variera.
Om du returnerar dyrare varor kan du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring. Vi garanterar inte att vi kommer att ta emot din returnerade vara.

Information om köp av prispaket för Designers samt produktuppläggning.
Vår återbetalnings- och returpolicy gäller i 14 dagar. Om 14 dagar har gått sedan ditt köp kan vi inte erbjuda dig full återbetalning, heller kan vi inte erbjuda dig pengarna tillbaka om du har påbörjat användningen av tjänsten, dvs du har lagt upp en produkt eller skapat “Min sida”. Ej heller erbjuds någon återbetalning om inköpt prisplans giltighetstid gått ut och tjänsten inte utnyttjats till fullo.

Behövs hjälp?
Kontakta oss på info@uniquelly.se för frågor relaterade till återbetalningar och returer.

Uniquelly.se drivs och ägs av 
Nilm Sweden AB
Kungstensgatan 35
113 57 Stockholm
Email alla ärenden: info@uniquelly.se

Köpförfrågan eller Produktfråga